Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?
Je maakt van Upkot een plek die bruist van activiteit: je organiseert maandelijks sociale activiteiten, samen met het Sfeercomité van jouw gebouw.
Je bent een luisterend oor en zorgt er zo voor dat iedereen zich thuis voelt.
Je maakt heldere afspraken met onze studenten en je zorgt ervoor dat iedereen zich hiervoor engageert.
Je zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt binnen de community .
Je communiceert vlot en persoonlijk met onze studenten.
Je overlegt met studenten en je luistert naar hun wensen en noden.
Je organiseert in -en uittredes, aangekondigde kamercheck-ups en verhuurmomenten .
Je bent het aanspreekpunt voor alle praktische vragen.
Je herstelt kleine defecten en je contacteert onze klusdienst bij complexere mankementen en je volgt de reparaties kort op.
Wat je wil weten over het Coachteam:
Onze Upkot Coaches zijn van onschatbare waarde voor ons merk Upkot.
Zij bezorgen onze studenten " the time of their life " bij Upkot.
Onze coaches zijn van vele markten thuis, daarom noemen we ze 'sociale alleskunders’ .
Het enthousiasme en de 'Team Spirit' van ons Coachteam kent geen grenzen: we durven erop wedden dat je je meteen op jouw gemak voelt.
In sommige van onze Upkot-projecten wonen er ook 'kotkippen'!
Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?
‘Always ready to rumble’ , zo zouden jouw beste vrienden je omschrijven.
Je bent best een 'handige Harry/Henrietta' en je schrikt er niet voor terug om zelf een kleine klus te fixen: ‘hands-on’ is jouw middle-name!
Je bruist van energie en kan gemakkelijk omgaan met onvoorziene omstandigheden.
Je bent een echte ‘mensen mens’ , aan inlevingsvermogen geen gebrek.
Je straalt zelfvertrouwen uit en je kan assertief optreden indien nodig.
Je beschikt over een gezonde portie relativeringsvermogen en je kan hoofdzaak van bijzaak onderscheiden.
Je kan vlot overweg met digitale tools en social media.
Je spreekt vlot Nederlands én een aardig mondje Engels en/of Frans.
Je beschikt bij voorkeur over een diploma uit de richting van sociaal werk, (ortho)pedagogie, communicatie of journalistiek.
Je hebt minstens 2 jaar werkervaring.
Je woont op max. 20 minuten fietsen van onze gebouwen.
Ervaring als animator of leider in je jeugdbeweging is een troef.
Dit mag je van ons verwachten in return:
Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach.
Bij ons heb je de mogelijkheid om een “ intrapreneur ” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.
Je hebt flexibele uren en een agenda die je zelf kan bepalen in functie van jouw job.
Door de flexibiliteit is deze job geknipt voor sportievelingen, mensen met een gezin, een bijberoep of een (uit de hand gelopen) hobby.
Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.
Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.
We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.
Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.
Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket .
We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.
Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.
Je werkt in een 38 uren week met 10 extralegale verlofdagen.
Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:
Bij ons is iedereen een medeMerker , want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.
We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.
Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien binnen onze 5 ‘Upskills’.
Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals .
De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace.
Sarah Comhaire
09 233 76 66
sarah.comhaire@upgrade-estate.be