Job 7 van 20


Report this listing

Solliciteren



Upkot Coach Gent (4/5)


Functie

Wat kan jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je maakt van Upkot een plek die bruist van activiteit: je organiseert maandelijks sociale activiteiten, samen met het Sfeercomité van jouw gebouw.

  • Je bent een luisterend oor en zorgt er zo voor dat iedereen zich thuis voelt.

  • Je maakt heldere afspraken met onze studenten en je zorgt ervoor dat iedereen zich hiervoor engageert.

  • Je zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt binnen de community .

  • Je communiceert vlot en persoonlijk met onze studenten.

  • Je overlegt met studenten en je luistert naar hun wensen en noden.

  • Je organiseert in -en uittredes, aangekondigde kamercheck-ups en verhuurmomenten .

  • Je bent het aanspreekpunt voor alle praktische vragen.

  • Je herstelt kleine defecten en je contacteert onze klusdienst bij complexere mankementen en je volgt de reparaties kort op.

Wat je wil weten over het Coachteam:

  • Onze Upkot Coaches zijn van onschatbare waarde voor ons merk Upkot.

  • Zij bezorgen onze studenten " the time of their life " bij Upkot.

  • Onze coaches zijn van vele markten thuis, daarom noemen we ze 'sociale alleskunders’ .

  • Het enthousiasme en de 'Team Spirit' van ons Coachteam kent geen grenzen: we durven erop wedden dat je je meteen op jouw gemak voelt.

  • In sommige van onze Upkot-projecten wonen er ook 'kotkippen'!

Jouw profiel

Met welke skills en talenten zal je schitteren in deze job?

  • ‘Always ready to rumble’ , zo zouden jouw beste vrienden je omschrijven.

  • Je bent best een 'handige Harry/Henrietta' en je schrikt er niet voor terug om zelf een kleine klus te fixen: ‘hands-on’ is jouw middle-name!

  • Je bruist van energie en kan gemakkelijk omgaan met onvoorziene omstandigheden.

  • Je bent een echte ‘mensen mens’ , aan inlevingsvermogen geen gebrek.

  • Je straalt zelfvertrouwen uit en je kan assertief optreden indien nodig.

  • Je beschikt over een gezonde portie relativeringsvermogen en je kan hoofdzaak van bijzaak onderscheiden.

  • Je kan vlot overweg met digitale tools en social media.

  • Je spreekt vlot Nederlands én een aardig mondje Engels en/of Frans.

  • Je beschikt bij voorkeur over een diploma uit de richting van sociaal werk, (ortho)pedagogie, communicatie of journalistiek.

  • Je hebt minstens 2 jaar werkervaring.

  • Je woont op max. 20 minuten fietsen van onze gebouwen.

  • Ervaring als animator of leider in je jeugdbeweging is een troef.

  • Socioculturele activiteiten, processen en projecten opstarten en opvolgen
  • Informatie verzamelen (culturele eigenheden, belangen, ...) en een sociocultureel traject bepalen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Communiceren over de werking van de organisatie
    De socioculturele activiteiten voorstellen aan de doelgroep
  • Socioculturele activiteit, proces en project uitwerken volgens de visie van de organisatie of het (lokale) beleid

Aanbod

Dit mag je van ons verwachten in return:

  • Je doorloopt een grondig onboarding programma met begeleiding van een onthaalcoach.

  • Bij ons heb je de mogelijkheid om een “ intrapreneur ” te zijn, door met een eigen team aan een project te werken.

  • Je hebt flexibele uren en een agenda die je zelf kan bepalen in functie van jouw job.

  • Door de flexibiliteit is deze job geknipt voor sportievelingen, mensen met een gezin, een bijberoep of een (uit de hand gelopen) hobby.

  • Ons erkennings-en waarderingsbeleid vergroot de betrokkenheid en motivatie van onze medeMerkers.

  • Onze Upgrade Academy zorgt ervoor dat elke medeMerker zich verder professioneel kan ontwikkelen.

  • We stimuleren elke medeMerker om zich verder te ontplooien volgens zijn talent en verder (door) te groeien in onze organisatie.

  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook mooi beloond.

  • Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je verloningspakket .

  • We bieden verschillende mobiliteitsoplossingen aan op basis van de wensen van onze medewerkers.

  • Via Upgrade Mobility kunnen alle medewerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.

  • Je werkt in een 38 uren week met 10 extralegale verlofdagen.

Wat je wil weten over onze bedrijfscultuur:

  • Bij ons is iedereen een medeMerker , want we geloven in het delen van onze visie en waarden.

  • We streven ernaar dat elke medeMerker werkgeluk kan vinden in zijn job.

  • We laten geen enkele kans voorbijgaan om successen op een origi-Nele manier te vieren met elkaar.

  • Onze medeMerkers worden gestimuleerd om te groeien binnen onze 5 ‘Upskills’.

  • Creativiteit en duurzaamheid zitten in het DNA van ons bedrijf en worden concreet weerspiegeld in onze Sustainable Development Goals .

  • De kracht van ons bedrijf ligt ondermeer in de diversiteit van onze teams. We geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.

  • Plezier onder collega's, een duidelijke bedrijfsstrategie en vertrouwen zijn kenmerkend voor onze (gecertifieerde) Best Workplace.

Solliciteren

Sarah Comhaire
09 233 76 66
sarah.comhaire@upgrade-estate.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht